Software

Sky og motherboard

Reelt giver selv det bedste udstyr ikke megen mening, hvis der ikke samtidig er programmer, der kan køre på det pågældende udstyr.

TimeComputer har et meget bredt udbud af køreklare systemer i form af fagsystemer, office, erp, brancheløsninger m.fl.

Ved aftale med TimeComputer om levering og installation af programmel får kunden sikkerhed for en optimal installation og anvendelse.

For nogle af systemerne har vi selv den samlede ekspertise, mens vi for andre arbejder sammen med leverandørerne.


Lagerstyring

KeyBalance

KeyBalance er et solidt og meget fleksibelt ERP system, der kan anvendes af de fleste virksomheder. KeyBalance skræddersyes direkte til den enkelte virksomhed. Det er blot en af de kunderne fremhæver.

KeyBalance kører som udgangspunkt på virksomhedens egne servere og PC'er eller tilgås via cloud hosting. Funktioner som skal anvendes "i marken" tilgås via web'en eller smartphone.

I bund og grund har man faktisk hele sit ERP-system med i lommen.

KeyBalance har sine rødder helt tilbage til 1978 og er i familie med Polysoft og Albatros. De tre systemer tilsammen er installeret hos flere end 8.000 virksomheder i Danmark


Kvindehoved med diamantøreringe

DiamondR

DiamondR – et kasse- og forretningssoftware specielt udviklet til ure-, guld- og sølvbutikker

300 butikker i hele Nordeuropa anvender i dag DiamondR, og det er med god grund. Systemet er hurtigt, stabilt og fremtidssikret.

I salgssituationen har man overblik over nøgleoplysninger som f.eks. varenr. og pris.

Varens stregkode kan skannes ved kassen og bruges til bl.a. udskrivning af alle fornødne oplysninger til brug ved salg, reparation, bytning, tilgode beviser og gavekort

Anvendelse af DiamondR medfører meget lettere håndtering af lager- og salgsaktiviteter, bedre kundebetjening med mulighed for at fokusere på kundens ønsker og ikke mindst giver det en mere effektiv butiksdrift med bedre økonomi til følge.

Det er da fordele der værd at se nærmere på - vi står til rådighed med yderligere information og vejledning ring til os på 36 78 55 43 eller send en mail på info@pro.dk og en af vores konsulenter vil kontakte dig hurtigst muligt for at give en demonstration af DiamondR.


Mønter og tax skilt

VISMA Dataløn

Med DataLøn kører rigtig mange af dine lønprocesser helt automatisk - og lønsystemet kan endda let sættes op til at tale sammen med de andre systemer, du bruger i det daglige bogholderi. Det betyder, at du sparer tid, som du kan bruge på alle de andre opgaver, der ligger på dit skrivebord.

Med Dataløn sikrer du automatisk udbetaling af løn til alle medarbejdere, med automatisk over overførsel af skat og pension m.m.

Masser af muligheder - herunder f.eks. håndtering af løn tilbage i tiden, integration til tids- og økonomisystemer og telefonisk og online support.


Tastatur og virtuelle erp tavler

Uniconta

Uniconta er et komplet og moderne ERP system, udviklet af Erik Damgaard, der holder styr på alt fra regnskab, økonomi, debitor, kreditor, CRM, lager, logistik, projekter, anlæg og produktionsstyklister, og hjælper din virksomhed til at blive digital. Det er gearet til at følge din virksomhed, uanset om der er tale om simpel bogføring og fakturering til kompleks styring af en international virksomhed.

Selvom Uniconta er et standard økonomisystem, er det fleksibelt opbygget, så du selv kan tilpasse løsningen med egne felter, kartoteker og skærmbilleder. Det betyder, at du ikke er afhængig af, at dine ønsker til ændringer skal passe sammen med andre virksomheder.

Med Uniconta fås et tidseffektivt system, som klarer de daglige rutiner, søgninger og genfinding af bilag og dokumentation uden unødvendige funktioner og tastetryk. Du får dermed hurtigt et og komplet overblik over hele virksomhedens økonomiske transaktioner.

Alt er selvfølgelig samlet et sted - nemlig på en cloud løsning.

Uniconta integreres nemt med mange andre systemer, er utrolig let at skifte til fra C5, NAV og e-conomic og så tilpasses systemet let og enkelt til virksomhedens behov. Endelig har Uniconta selvfølgelig også cloud hostingens mange fordele - herunder at der selvfølgelig kun betales for det der bruges.


Pil opad

Microsoft Dynamics C5

Microsoft Dynamics C5 er et regnskabsprogram (ERP-system) til mindre virksomheder. Regnskabsprogrammet bruges til at styre en virksomheds økonomi og bogholderi samt sende fakturaer.

Flere end 85.000 danske virksomheder inden for forskellige brancher har kørt C5. C5 har i mange år været det markedsledende regnskabsprogram til mindre virksomheder i Danmark.

Med sin modulære opbygning er det meget nemt at komme i gang med grundlæggende økonomistyring og samtidig muligt at løse. Systemet kan målrettes til et utal af brancher inden for service, handel/engros, håndværk og industri. Virksomhedens opgaver afgør, hvilke moduler der kræves, og tilpasninger kan ske helt ned på opgaveniveau. I den seneste version, C5 2012, er det muligt at føre et komplet lønregnskab.

Der kan med andre ord sammensættes en løsning, der passer til lige præcist den enkelte virksomheds behov.


Microsoft 365 ikoner foran industrielt landskab

Microsoft 365

Det tidligere Office 365 hedder nu Microsoft 365 er det varemærke Microsoft markedsfører en abonnementbaseret gruppe af forskellige programmer. Et abonnement på Microsoft 365 giver bl.a. adgang til Microsoft Office, OneDrive og 60 minutters månedligt brug af Skype. For forretningskunder er der en række yderligere services tilgængelig.

Microsoft 365 kører i en cloud-løsning hos Microsoft og bliver derfor ikke driftet hos TimeComputer.

Til gengæld har vi stor erfaring i opsætning af Microsoft 365 med fokus på den enkelte kundes ønsker og arbejdsform og sikrer dermed en effektiv, fleksibel og moderne arbejdsplads.

Med Microsoft 365 får medarbejderne adgang til systemer og data fra alle enheder uanset, vor i verden de aktuelt opholder sig.

  • TimeComputer A/S
  • |
  • Park Allé 295
  • |
  • 2605 Brøndby

Telefon: 36 78 55 43
E-mail: info@pro.dk

Ved besøg kan du parkere på parkeringspladserne omkring hele bygningen, men ..

Husk at registerere bilens registreringsnummer på enheden, der står ved hovedingangen

Dokumenter

Her finder du en række dokumenter med vejledninger, vilkår, gode råd og andet interessant.

Salgsbetingelser
Her kan du læse vores gældende salgsbetingelser
salgsbetingelser
Hosted Exchange
Opsætning til mailprogrammer (Microsoft Outlook, Entourage m.m.), mobiltelefoner, smartphones og tablets (iPad m.m.)

TimeGruppen

TimeComputer er en del af TimeGruppen, som består af en række virksomheder med fokus på at yde assistance til erhvervsvirksomheder.

TimeGruppen Virksomhedens professionelle rådgiver Link
Revision & Skat Vi er din revisor i Brøndby og på Frederiksberg, hvorfra vi hjælper virksomheder i hele landet Link
Forsikring & Pension Vi er eksperter på erhvervsforsikring og pension Link
Investering Vores professionalisme og uvildighed er din styrke Link
Jura Det sikre valg, når der er brug for juridisk og forretningsmæssig sparring Link

Certifikater

Hewlett Packard Enterprise logo