Servicevindue
Selvom TimeComputer står for driften af en virksomheds systemer, vil der stadig være behov at lukke systemerne ned i en kort periode. F.eks. i forbindelse med opgradering, sikkerhedsopdatering, installation af supplerende udstyr eller omlægning af driften.
De tidspunkter hvor vi planmæssigt lukke ned for systemerne kalder vi servicevinduer.
Et servicevindue er et på forhånd aftalt tidspunkt, hvor vi som leverandør har mulighed for at udføre opgaver i nettet.
Vi udfører servicevinduer på hverdage i tidsrummet fra kl. 23.00 til kl. 6.00. Microsoft Windows opdateringer vil blive opdateret på alle torsdag fra kl. 3.00.
Præventivt vedligehold gennemføres kun ved uforudsete situationer, eksempelvis genopstart af routere/switche eller arbejde, som kun berører et mindre antal kunder. Præventivt vedligehold vil som regel ikke give mere end 5 minutters nedetid.
Alt arbejde i vores servicevindue vil så vidt muligt blive varslet senest 7 arbejdsdage før arbejdet udføres. Præventivt vedligehold vil blive udført med meget kort varsel og i visse situationer slet ikke blive varslet.
Vi gør hvad vi kan for ikke at genere driften hos kunderne, men disse servicevinduer er nødvendige hvis systemerne skal være opdateret til seneste versioner og især seneste sikkerhedsversion